хоча фізичного болю
немає
Лінія підтримки за номером 2345 надає першу психологічну допомогу. З проблемами, що вимагають глибшої роботи, працюють фахівці другого та третього рівня компетенції. Тому за потреби ми охоче скеруємо вас на додаткові сервіси підтримки, адже кожна ситуація вимагає індивідуального підходу для її вирішення.
Що таке перший, другий і третій рівень психологічної допомоги?
Перший рівень психологічної допомоги — це ваш перший контакт із психологом для швидкої та анонімної підтримки в кризовій ситуації. Основна мета — оцінити ваш стан, надати емоційну підтримку і, якщо потрібно, скерувати до спеціалістів вищого рівня. Допомогу надають психологи, соціальні працівники та волонтери на гарячих лініях, у центрах підтримки або через онлайн-платформи.
Другий рівень психологічної допомоги — це спеціалізована допомога, яка передбачає тривалу роботу з психологом. Основна мета — зрозуміти причини проблем і розробити стратегії для їх вирішення. Допомогу надають досвідчені психологи в психотерапевтичних центрах та приватних кабінетах.
Третій рівень психологічної допомоги — це комплексне лікування серйозних психічних розладів, як-от тривожність і депресія. Основна мета — відновлення психічного здоров’я та реабілітація. Допомогу надають психіатри разом із психологами на базі психіатричних клінік і реабілітаційних центрів.
Національна лінія з питань запобігання самогубствам
Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми
та гендерної дискримінації
Національна гаряча лінія для дітей та молоді (“Ла Страда-Україна”)
Порадня Української спілки психотерапевтів (УСП)
Лінія психологічної підтримки онкопацієнтів та кризового консультування (Фундація #ВАРТОЖИТИ)
Лінія психологічної підтримки військових
та їхніх близьких (Фундація #ВАРТОЖИТИ)
Гаряча лінія Психологічної кризової служби Дніпра (телефонувати можуть мешканці зі всієї України)
Урядова гаряча лінія з протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей
Наркологiчна служба, що займається лiкуванням та реабiлiтацiєю хворих, якi мають проблеми вживання наркотикiв та алкоголю, а також членiв їхніх сiмей
Veteran Hub – психологічні та юридичні консультації, допомога з роботою в тилу для військових та ветеранів, їх родин та близьких
Національна гаряча лінія з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів
Розірви коло – інформаційна кампанія, яка є частиною масштабної програми UNFPA, Фонду ООН у галузі народонаселення із протидії та запобігання домашнього та/і гендерно зумовленого насильства в Україні
Соціальний проєкт Get Test, забезпечує доступ чоловіків, які мають секс з чоловіками (ЧСЧ), до послуг з профілактики та діагностики ВІЛ та інших захворювань, що передаються статевим шляхом
Проєкт “Mental Help” – безкоштовні психологічні послуги людям, які постраждали від війни Росії проти України
Платформа “Хаб стійкості” – психологічна допомога українцям та українкам, які постраждали під час війни
Онлайн-консультації на платформі “Teenergizer” – психологічна підтримка та допомога підліткам
“Не дрібниці” – безпечний простір для підлітків
Наші оператори/-ки – кваліфіковані психологи/-ні з багаторічним досвідом. Перш ніж доєднатися до команди проєкту, вони пройшли відбір UNFPA, Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні та ГО «Інноваційні соціальні рішення».
В цілях безпеки психолог чи психологиня, з яким/-ою ви будете спілкуватися, використовуватиме псевдонім.